tiistai 30. maaliskuuta 2010

Ensimmäinen luku

Mistähän sitä aloittaisi? :) Ensinnäkin olen huomannut että ihmisillä saattaa olla eri blogeja eri elämänalueihin, siis yhdellä ihmisellä. Minä haluaisin että minulla on vain tämä blogi, joka eläisi minun mukanani ja mahdollisten lukijoiden. En osaa luokitella tätä blogia mihinkään kategoriaan, joten sovitaanko että tämä on sellainen sekametelisoppa! :) Sisustusta, joskus jopa käsitöitä, vauvakuumeilua (ja sitä myös miehessä voimistamista), syviä ajatuksia, kepeitä elämänhippuja..
Mitä kaikkea sitä saattakaan elämässä olla! :) Kauneutta, haaveilua, rallattelua, tyttömäisiä hömpötyksiä, keijukaisia ja kaikkea ihanaa! Pahaa mieltä, ihmetystä, skeptisyyttä, kasvua ihmisenä, vahvoja tunteita.. Luulen, että pääasiassa tämä on iloinen ja hölmö blogi, mutta silloin tällöinhän sitä sataa ja on huono ilma, niin myös varmasti täällä.
Mutta sateen jälkeen paistaa aina aurinko!

Toivon ettei kukaan ota itseensä kirjoituksistani, tätä blogia kannattee lukea hieman pilke silmäkulmassa! :) Olen huomannut mustan huumorin toimivaksi keinoksi kestää karua arkea, lähinnä harrastaen sitä itseäni kohtaan. Mutta joskus jollakin saattaa olla sama elämäntilanne kuin mulla ja sit jos minä olen mollannut itseäni siitä asiasta niin se ei tarkoita että haukkuisin kaikkia muitakin! Eli jos vaikka sinä ja minä olemme molemmat vähän laiskoja eli boheemeja, kuten minä sanon, niin ei kannate ottaa itseensä jos minä tuolloin mollaan itseäni. :)

Joku aika sitten eksyin tänne blogien ihmeelliseen maailmaan.
Ensimmäiset blogit, joihin törmäsin olivat Maj:n blogi, Vääränpolun Taistelutanner ja elämää Villa Honkasalossa.

en voi käsittää miten osasinkaan linkittää noi blogit!! toiv. ne toimii. :)
Siitäpä se minun blogiseikkailu sitten alkoikin! En yhtään muista miten näihin blogeihin törmäsin, se oli sellaista vapaata surffailua netin kätköissä. Ja nyt ollaan tässä. Mielettömästi ihania luettuja blogeja. Oma blogi. Omituista. :)

Lukijat. Hmm... tuleekohan joku joskus lukemaan tätä blogia? En tiedä, mutta jos satut käymään täällä niin jätä itsestäsi muisto kommenttiboxiin. Se olisi todella mukavaa! ja ihmeellistä.. :)
Kirjoitan näitä höpinöitä lähinnä itseäni varten, siksihän tämän blogin perustinkin, mutta olisi mukava myös vaihtaa ajatuksia teidän kanssa! Olisi kyllä kiva, jos joku saisi näistä jaaritteluistani jotain irti! :)

Avomieheni. Olemme seurustelleet vuodesta 2005 ja nyt kolmatta vuotta asustelemme yhteisen katon alla. Se on ihanaa! Vieläkin. ;) Hän on sielunkumppanini, rakkauteni, elämäni valo, järki, ärsytys ja paras ystäväni. Sanoin miehelleni että minun pitäisi nyt keksiä hänelle lempinimi tänne blogiin. Mietin ääneen että jospa vain kutsuisin häntä Rakkaaksi, koska sitä hän on, siihen mieheni totesi että eiku sen pitää olla joku cool nimi. Minä korvat höröllään sitten ehdotuksia kuuntelemaan ja ehdotukseksi tuli AstroMagicMan ja ammatiksi rokkitähti, astronautti ja tiedemies.
Eli siis näillä mennään... :)

~ikkunaprinsessa~

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

maj:n kuulumisia katsastaessa eksyin myös tänne.. käyn kurkkimassa miten etenee :)

eva-erica

malla kirjoitti...

huomenta!!tulin heti vierailulle mutta teksti näkyy merkkeinä...:(

ikkunaprinsessa kirjoitti...

eva-erica: Kiva juttu! :) Juu, katsotaan miten tämä bloggailu tästä edistyypi.. ja kuinka hyvä ajatustenkaatopaikka tästä tuleekaan! ;) Kaikki jutut mulle vielä niin uusia, että harjoitellessa! :) Teretulemast uudelleenkin!

malla: huomenta! kiva ku tulit käymään! :) siis mimmosina merkkeinä tää blogi näkyy?? näkyykö tekstiä ollenkaan? mulle tää blogi näkyy ihan normina.. Onkohan mulla nyt jotku asetukset päin honkia..? :) Osaisitko neuvoa yhtään?? Mä oon ihan käsi näissä jutuissa.. :D

~ikkunaprinsessa~

Anonyymi kirjoitti...

kummallisina merkkeinä näkyy tekstisi tääläkin.

ikkunaprinsessa kirjoitti...

näkyykö nytten ihan tavallisesti?? :)

~ikkunaprinsessa~

malla kirjoitti...

merkkeinä näkyy vieläki...oletko kirjottanu tekstin normaalilla fontilla?
mikähän tätä nyt oikeen "riivaa"??:)

Marika kirjoitti...

näkyy pelkkiä merkkejä!:O

Mirka kirjoitti...

Edelleen jotain koodikieltä

Anonyymi kirjoitti...

Hei, kiva blogin alku! Eksyin Maj:n blogin kautta tänne ja hyvältä näyttää alku. Sekä teksti (ainakin näkyy minulle normaalisti) :) Tsemppia blogeiluun!

Maija kirjoitti...

Hei!
kommenttien saaminen on niin mukavaa, että päätin nyt tosiaan jättää sinulle heti sellaisen. Minäkin eksyin tänne Maj:n blogin kautta :) Mukavaa jatkoa blogillesi!

ikkunaprinsessa kirjoitti...

malla: juu, tietääkseni ihan normifontilla.. :) ihme homma! näkyykö uus teksti miten??

Marika ja Mirka: kaipa mä sit vaan kirjotan jotain koodikieltä! :D nyt pitäis näkyä ainakin uusi teksti oikein!

Anonyymi ja Maija: Kiitoksia molemmille! Ja kiva kun kävitte, tervetuloa toistekin! Tosiaan tää kommenttien saaminen on kyllä mukavaa! :) Tuntuu heti että joku ihan oikeesti saattaa lukea näitä mun jorinoita! Ettei oo ihan yksin täällä pelottavassa blogimaailmassa, jossa mun tekstitkin on salakieltä! :D